poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Monday

Hello!
Znowu nastała przepiękna pogoda! yay! W poniedziałek wybrałam się z rodziną do Pruszkowa. Do moich krewnych. Było ciepło, więc jak zwykle wybrałam się na spacer, nakarmić kaczki, porobić zdjęcia, które będziecie mogli zobaczyć :))
Tak, zaczynam znowu pisanie na blogu, w sumie brakowało mi trochę tego. Mam nadzieję, że nie zapomnę o nim znowu. Myślę, że będzie więcej DIY, tagów i ogólnie rzeczy, które są ciekawsze niż opisywanie co się zjadło na obiad i jakie nudy były w szkole. Dzisiaj będzie dośc krótko, kończą się święta i znów będę musiała się uczyc, do tego w czwartek mam grac tytułową Balladyne... Grrrr.. trema przede wszystkim i boję się, że pomylę tekst. :( Trzymajcie za mnie kciuki <3
Tak wiem dużo makro, ale kocham makro i nie umiem wytrzymać bez kwiatków ;p









2 komentarze:

  1. Powodzenia, oby Ci się nic nie pomyliło i w ogóle żebyś dobrze wypadła. ;w;

    cute-horror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia przemiłe i urocze. I ogólnie... powodzenia na występie, i no... obserwuję? i... mieszkam pod Pruszkowem:3

    rock-psyche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń