piątek, 6 grudnia 2013

Wesołych Mikołajek!

  Hej!

Jak Wam mijają Mikołajki? Ja dzisiaj pierwszy raz po chorobie byłam w szkole, i znowu mam weekend ;p Dzisiaj też  pierwszy raz porządnie spadł u mnie śnieg! Czekałam na niego długo, ale teraz na podwórku jest tak nie miło ;c Duży wiatr, baaardzo dużo sypiącego się z nieba śniegu i trochę deszczu... Co dostałam na Mikołajki? Magiczny kubek, figurkę renifera i komin ( nie komin do domu, tylko na szyje xd). Czemu magiczny kubek? Bo jeśli naleje do niego gorącej wody wzorki na nim robią się różowe, a kiedy zimnej zwykłe czarne jak wcześniej ;)

Jak dla mnie super idealny do ciepłej zimowej herbatki! Wracając do mojej choroby, nie napisałam przez nią próbnego testu, ughh! Cóż nie mogłam pójśc do szkoły z gorączką i kaszlem. Muszę teraz dużo nadrabiać i się uczyć >,<

Przynajmniej zaczyna się już ten miły świąteczny nastrój i czas oczekiwania na gwiazdkę :3 

A jak Wam mijają Mikołajki? Co chcielibyście na gwiazdkę? ;)
No cóż ja idę nadrabiać :(
Bay Bay  ♥
+ słyszeliście, że Paul Walker zmarł? Włączam 1 grudnia laptopa i wszędzie o nim . Szkoda, ten film już nie będzie taki sam :(  [*]


sobota, 2 listopada 2013

Remoncik ;3

Hi! ^.^
No więc nie pisałam, bo mam taki mały remont w pokoju, a do tego jak zwykle szkoła -.-
Chcę, żeby w moim pokoju było najwięcej bieli, turkusu, fioletu ...
Muszę zacząć wreszcie coś robić i wziąć się do pracy xd 
Niedługo jeszcze dokupię jakąś ładną narzutę, poduszki i jakieś tam dodatki ;3
A jak Wam mija przerwa? Ja mam aż 4 dni! W czwartek nie miałam lekcji, bo byłam z klasą na Powązkach. Bardzo ładnie, niektóre pomniki były wspaniałe. Ale też takie trochę... grrr.  No wiecie jak pomyśleć, że jest tam, ok. 2 mln. pochowanych ludzi...

Ostatnie ładne i nawet słoneczne dni, trzeba będzie pójść na spacer, niedawno był październik, a teraz już listopad ;c
Haha i jeszcze Krzyżacy i moje jednorożce xd



czwartek, 24 października 2013

School Time :(

Heeej!
Oczywiście nie ma teraz innych tematów niż szkoła! Weekend, szkoła, lekcje, komputer, tumblr, nauka, wtorek.... I tak ciągle, aż do świąt. Nie martwię się, tym aż tak bardzo, bo moim sposobem na to, aby dni szybko mijały jest po prostu dobry humor i przyjaciele! 
A jutro już piątek! I to chyba na tyle, nie będę teraz dużo pisać, bo muszę się uczyć ;< 
Bay Bay.


niedziela, 20 października 2013

Jesień...

Hej!
Znowu nadeszły chłodne jesienne, a jednak czasem ładne dni. Nic ciekawego, koniec weekendu i odrabianie prac domowych :(  Na szczęście już ozdrowiałam, były moje urodziny, a wczoraj mojej koleżanki, więc zaprosiła mnie i parę dziewczyn na kręgle. Wszystkiego Najlepszego ! :3 ^^
Jakiś tydzień temu byłam w Pruszkowie i porobiłam trochę zdjęć, nie wstawiam wszystkich, ale myślę, że wystarczą :) 




czwartek, 3 października 2013

October!

Hej!
Co tam u mnie? Chyba nie zostanę przewodniczącą, ale może zastępcą ;)
Już 3 października, a ja napisze Wam co najbardziej w nim lubię!
♥ Oczywiście 5. X,  moje urodziny 
♥ Chyba jest to jeden z nielicznych momentów, w których magicznie i najlepiej mi się czyta 
♥ Zaczyna się to picie ciepłej herbaty z cytryną, w chłodne wieczory
Jak już wspominałam w sobotę moje urodziny! Nie mogę się doczekać :D
Byłam w bibliotece i wypożyczyłam dwie nowe książki ,, Drzazga" - Ewy Nowak i oczywiście kolejna książka Stephanie Meyer - ,,Drugie życie Bree Tanner". Może zrobię recenzje jak przeczytam ;)
Do 10 możecie zadawac mi jak najwięcej pytań w komentarzach, które później użyję do Q & A :3



niedziela, 29 września 2013

Sunday ♥

Hej!
Niestety jutro znów do szkoły :(
Weekend jak zwykle minął mi szybko. Dzisiaj byłam na małych zakupach i nie dawno wróciłam. Potrzebowałam jakiejś bluzy i czegoś ciepłego, więc pojechałam do decathlonu. Teraz chwilę odpoczywam i biorę się do pracy, bo jutro mam kartkówkę z angielskiego. Przydałby się jeszcze jakiś weekend :d. Zapomniałabym! Pod tym postem zadawajcie mi pytania, może zrobię później Q&A, bo w tygodniu nie mam czasu na wymyślanie postów ;)


TUMBLR  ♥ ASK.FM

sobota, 28 września 2013

Nowości

Hej!
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje nowości ;)
 Przedwczoraj tutaj kupiłam czapkę beanie z napisem ,,Meow". Jestem z niej bardzo zadowolona! Robi się już zimno i potrzebna było mi coś na głowę, więc pomyślałam, że popularne są teraz takie beanie, a do tego mi się podobają! Dzisiaj za to nabyłam pomadkę z neutrogeny, ponieważ słyszałam o niej dużo dobrych opinii, a poza tym od niedawna okropnie pękają mi usta. Do tego kupiłam też chusteczki. Może to dziwne, że pokazuje na blogu chusteczki, ale one nie są zwykłe! Mają śliczny słoniowy wzorek i dlatego przyciągnęły tak bardzo moją uwagę! :) 


Ok, muszę się uczyć ;(
Bay ♥


wtorek, 24 września 2013

Przewodnicząca...

Hej!
Pewnie jeszcze nie wiecie, że zostałam nie dawno kandydatką do Samorządu Szkolnego ._.
Nie wiem czy to rola dla mnie, ale nikt nie chciał reprezentować naszej klasy, więc musiałam ja. 
Dzisiaj miałam wystąpienie... Grrr! Musiałam wyjść przed innych uczniów, nauczycieli i dyrektora, a potem przedstawić siebie i mój plan. Podobno mówiłam najgłośniej i najwyraźniej. Oby! Rano ogarnął mnie taki strach, bo inni mieli przygotowane karteczki z przemówieniem, byli w parach, a ja bez niczego... Ja na przewodniczącą szkoły!? To chyba jakiś żart. W każdym razie nie mogę w to uwierzyć.
Bay ♥ 
(idę się uczyć, bo jutro kart. z matmy -.-)


sobota, 21 września 2013

Wróciłam!

Hej!
Właśnie postanowiłam wrócić na bloga ;)
Jak widać zmieniłam też jego nazwę i desing, zostały mi jeszcze drobne poprawki.
Nareszcie weekend! Nie mogłam się już doczekać :)
W wakacje czasem myślałam o szkole, jakie będę miała dobre oceny, że się poprawię z matmy...
Jednak, łatwo mówić i myśleć, a trudno zrobić :>
Następnego posta chciałam napisać o moich wakacjach tzn. dodać zdjęcia i trochę je opisać :3
Jak na razie trochę posprzątałam i zaraz biorę się do nauki :c
Mam w tym tygodniu 2 testy i 2 kartkówki, a do tego duuużo pracy domowej :/
To zabieram się do pracy! 
Bay ♥


wtorek, 17 września 2013

Zawieszam...


 Cześć!
Jak na razie nie piszę od miesiąca i nie zamierzam pisać...
Mam dużo nauki, mało czasu itpp ... ;C
Ale myślę, że już w październiku zrobie mojego urodzinowego posta i nadrobię wszystko tzn. post o wakacjach, roku szkolnym ;) 
To na razie ♥

poniedziałek, 29 lipca 2013

Bloguj!

Wiem, że dośc długo nie pisałam, ale wiecie, że w wakacje nie ma się siły wysiadywac przed komputerem, widząc za oknem śliczną pogodę! 
W czasie kiedy nie pisałam, wróciła Matylda, założyłyśmy firmę itp... 
Mamy teraz nawet takie same koszulki ^^
Zaczęłam się też uczyc grac na gitarze bo był u mnie mój wujek c:
Dzisiaj zaczęłam odkrywać dużo różnych ciekawych  opcji w moim aparacie i porobiłam świetne zdjęcia.
Ale nie o to w tym poście chodzi! Chciałam dzisiaj napisać rady dla początkujących blogerów :)

1. Pisz ciekawie nie zanudzaj ludzi! Musisz starać się aby Twój blog był oryginalny.
Nie kopiuj innych, jednak wspomnę, że kopia to nie to co inspiracja! ;)

2. Zdjęcia wstawiane na bloga muszą być przejrzyste i dobrej jakości. Kamerkowe dzieła nie nadają się do publikowania. Nie zamęczaj się myślami typu ,,Mój aparat jest beznadziejny, lustrzanki robią świetne zdjęcia,a mnie na nią nie stać." Miałam tak! Do czasu. Nawet jeśli Twój aparat jest zwykłą cyfrówką, możesz robić wspaniałe zdjęcia w trybie makro :) Baw się w fotografa i odkrywaj opcje twojego jak dotąd ,,beznadziejnego" aparatu.


3. Postaraj się o ładny desing bloga. Nie wstawiaj na bloga tysiąca gadżetów typu zwierzątka do karmienia, będzie to rozpraszało Twojego czytelnika i szpeciło stronę. 

4. Nie przejmuj się hejtami, przyjmuj drobną krytykę i stosuj się do rad ;)  Bądź miła/y i nie nastawiaj się tak źle do innych ludzi. Ktoś Ci zrobił chamską reklamę? Upomnij go!

5. Bloguj dalej! Może jeszcze się nie przekonałeś, ale wież mi. Blogowanie rozwija Twoją wyobraźnię, jesteś bardziej kreatywny i uczysz się dużo przydatnych rzeczy. Ja dzięki przerabianiu zdjęc, filmów na bloga jestem asem z informatyki i nudzę się na tych lekcjach xd  Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu! ^^ 


wtorek, 16 lipca 2013

Let's go shopping!

Hej!
Wczoraj wybrałam się na dość męczące zakupy :)
Kupiłam sobie spodnie, koszulkę, sandałki i parę rzeczy z rossmana.
Jutro wstawię ten obiecany morning routine! Mam teraz wreszcie trochę czasu na czytanie i właśnie będę kończyć wypożyczony ,,Zmierzch" - mam zamiar napisać o tej książce coś na blogu. Powieść  zaskoczyła mnie pozytywnie. Myślałam, że będzie to prawie to samo co film.
Jednak w książce wszystko jest ciekawsze. Dla mnie film był beznadziejny :(
W każdym razie nie będę się rozpisywać, bo wszystko to będzie w recenzji.
Macie tu zdjęcie paru moich zakupionych rzeczy ;)


Sayonara :3


sobota, 13 lipca 2013

Come back soon!

Hej
Wczoraj wyjechała Matylda, jest teraz nudno bez naszych wypadów
do sklepów, spacerów i głupich pomysłów. 
Wraca dopiero za 10 dni, a ja już umieram z nicości.
Ostatnio ja i Wiktoria nocowałyśmy u Matyldy, a wcześniej byłyśmy nad rzeką i się kąpałyśmy.0
Było super, a później jeszcze skakanie na trampolinie xd Jak na razie dużo czytam i zrobiłam nowy wystrój bloga ;)
Jeeej już nie długo wreszcie wyjeżdżam!  Może wreszcie trochę przytyję :O
Ciekawe z kim ja będę poloneza tańczyć -  taki kościotrup -_-
A na razie chyba będę gnić przed laptopem i oglądac kuroshitsuji ♥
Oł! Zapomniałam informacji o piesku! Czuję się raczej już dobrze, bo znowu biega jak
polujący lampart, a nie pies i szczeka na całe podwórko :>

Lana <3
Pa pa


poniedziałek, 8 lipca 2013

Sun!

Hej!♥
Mój piesek czuje się o wiele lepiej! Kupiłam mu pedigree vital i od razu zaczął wsuwać ;)
Okazało się, że ma coś z płucami, nie może jeszcze tak głośno szczekać, bo chrypi i ma katar.
Przez ostatnie 3 dni cały czas przy nim siedzę, ja czytam i opalam nogi, a on przy mnie leży ^^
Ha ha opaliłam nogi na czerwono! Kiedy zdjęłam shorty , wyglądałam jak w 
długich czerwonych pończochach xd
Właśnie posprzątałam pokój i zamierzam wyjśc na dwór, bo słońce pięknie świeci.
Nad moim domem ok.22 znów pojawia się nietoperz ♥
Kocham go obserwować, powinnam wstawić jego lot, jest to jedynie ułamek sekundy no,ale udało mi się go jakoś nagrać i jestem zadowolona.


No to papa :)


czwartek, 4 lipca 2013

Upał...

Cześć!
Przez ostatnie dni jest bardzo gorąco, a upał szkodzi jak wiadomo wszystkim.
Boję się o mojego psa, chyba się przegrzał ;<
Bardzo dziwnie bije mu serce, ciężko oddycha, mało je i nie jest aktywny...
Zrobiłam dziś parę zdjęć kwiatów, dawno ich nie robiłam, a rośliny na fotografiach są piękne! 
Kwiatki są z mojego ogródka, pierwszy to aksamitka. Drugi to chyba storczyk ^^



Kończę papa ;3
Idę coś kupić mojemu pieskowi na poprawienie humoru!

środa, 3 lipca 2013

Dzień w wodzie

Hej !
Wczoraj z przyjaciółmi kąpaliśmy się w basenie, byłam też z Matyldą nad rzeką :D
Pływanie jest świetne, woda była cieplutka, bo strasznie grzało słońce!
Dzisiaj za to byłam u ortodonty na odciskach, wszystkie moje koleżanki mówiły, że to okropne itp..
Dla mnie było to tylko trochę nieprzyjemne. 17 lipca odbiór aparatu! 
Zaczęłam oglądać kuroshitsuji, bardzo wciągające anime ♥
Ha ha Matylda wczoraj pogłaskała mojego psa xd Brawo!
To chyba na tyle , wstawiam zdjęcia ;)




niedziela, 30 czerwca 2013

STACJA POMARAŃCZKA

Hej !
Więc wczoraj byłyśmy z Matyldą w Falenicy, oglądałyśmy mural ,,Żydówka z pomarańczami".
Był on malowany na podstawie obrazu Aleksandra Gierymskiego. Jedną z dwóch osób wykonujących mural była moja siostra cioteczna. Później był mini koncert Elżbiety Wojnowskiej i Niny Stiller. Było spoko :)
Później poczłyśmy do kawiarni na ciastko i pooglądac coś w księgarni.
Ha ha ha, my z Matyldą kiedy wracałyśmy do domu myślałyśmy, że nie zdążymy na pociąg okrążyłyśmy stacje, przeszłyśmy podziemia,weszłyśmy na peron w jakieś 3 min., nie zauważając przejścia przez tory ;_;
Później też była heca, bo trzeba było latać po pociągu i pytać kto ma rozmienić 10 zł, bo nie miałam drobniaków. :D
A oto mural wykonany w części przez moją siostrę cioteczną..
.


sobota, 29 czerwca 2013

I like summer ♥

Hej !
I jak tam kolejny dzień wakacji ? :D
Ja oczywiście wstałam 2 godz. później niż zwykle i na razie łażę po domu bez celu xd
Tak wakacje, wakacje i nagle nuda! No, ale ja się nie zamierzam nudzić ^^
Zamierzam przeczytać książkę,  posprzątać pokój i powymyślać jakieś fajne plany.
Wczorajszy dzień przesiedziałam przed kompem, jednak nie chcę marnować tak wakacji :3
Dzisiaj chyba jadę do Falenicy na imprezę ,,Stacja Pomarańczka" i będzie to trwać do ok.23.00.
Chodzi w tym wszystkim, żeby połączyć Muranów z Falenicą. Będzie tam odsłonięcie muralu autorstwa mojej siostry ciotecznej o nazwie ,,Żydówki z pomarańczami. Myślę, że będzie ciekawie :)
A oto moje głupie zdjęcie xd


piątek, 28 czerwca 2013

BYE SCHOOL ....

Hei! ♥
Wreszcie upragnione wakacje! 
Tak tak, mam świadectwo średnią 5,09 i nic innego mi do szczęścia nie potrzeba ^^
Ubrana byłam na zakończeniu, w długą czarną spódnicę , białą koszulę i baleriny.
Rano  polokowałam parę pasem włosów i użyłam pomadki, wyglądałam nawet spoko.
A co do wakacji wybieram się prawdopodobnie w góry i w okolice Białegostoku
Będę dużo czytać, tyć i spędzać czas na podwórku
Na pewno nie zapomnę też o oglądaniu anime po parę godzin :3 
Tak jestem już gotowa i spakowana na SUMMER 2013 ♥ !
Nastawiam się na fajne wakacje. Zamierzamy z Matyldą niedługo kupić sobie wakacyjne 
 perfumy co wy na to? Na razie wypatrzyłyśmy sobie je w hebe. 
A Wy jakie macie plany na wakacje ? 


wtorek, 25 czerwca 2013

Two outfits .

Hej ! ♥
Od kilku dni leje deszcz ...
Jednak chciałabym zaprezentować Wam moje dwa outfity stworzone tu C:
Są na ciepłe i wakacyjne dni. :)
Pierwszy zestaw jest stworzony wedle najnowszych trendów tzn. bokserka z tygrysem i czapka beanie :)
Drugi zestaw jest za to dość zwyczajny, składa się z białego topu, shortów i okularów .
Polyvore to świetna strona do tworzenia takich rzeczy, ja swoje konto mam już 2-3 lata.
Jak wiecie lub nie, w sobotę byłam u mojego kolegi na paintballu.
Fajna rozrywka nie licząc bólu po dostaniu kulką i siniaków ;)
Ha ha, gdybyście wiedzieli jaka heca była z moją zaginioną torebką! xd
I to na tyle, sklepy internetowe pod spodem ^^
Który zestaw bardziej wam się podoba ?




niedziela, 23 czerwca 2013

Zuzanna Kołodziejczyk ♡

Hei !
Jak wiadomo nie od dziś Zuza Kołodziejczyk wygrała TOP MODEL 3.
Kibicowałam jej od samego początku i była moją faworytką. 
W finale głosowałam na nią. Jest dla mnie bardzo inspirującą osobą i wzorem do naśladowania.
Dziś kupiłam glamour z okładką Zuzy i przeczytałam wywiad o jej życiu w top model i po za nim.
Jest bardzo ciekawą osobą i ma siostrę bliźniaczkę Tamarę. 
Tamara tak jak i Zuzia jest śliczna ma baardzo długie włosy i to 
ona nakłoniła siostrę do udziału w Top Model.
Sama finalistka bardzo zmieniła się podczas programu! Uwierzyła w siebie i stała się zupełnie inną osobą 



Niedługo będzie post o urodzinach i paintballu ;)
Goodbye 

niedziela, 9 czerwca 2013

ALL STAR.

Hei!
Jak już pisałam dostałam w czwartek nowe conversy.
. Są koloru wiśniowego. Bardzo się z nich cieszę.
Planowałam już dawno zakup tych butów, ale jakoś dopiero teraz się zdecydowałam
 Świetnie się w nich chodzi. Jeździłam w nich już nawet na rowerze.
Już się nawet trochę zabrudziły ;(


Pa pa idę, jestem troszkę zmęczona.

niedziela, 2 czerwca 2013

New life, new trouble...

Hej !
Od niedawna nic nie piszę. Myślę, że to brak chęci i czasu. 
Chciałabym odświeżyć mojego bloga, ma już nowy adres. Już dawno wiecie, że jestem 
też nazywana ,,Kaczką", więc nowa nazwa nic nie zmienia. W wakacje spróbuje dużo pisac, choc 
nie wiem czy wyjazdy i piękna pogoda mi na to pozwolą :)
Ostatnio dużo jeździłam na rowerze i spędzałam czasu z przyjaciółmi, jutro poniedziałek szkoła.
Muszę się starać, aby nie obniżać ocen! 
Z matmy ostatnio się pouczyłam i na koniec mam już dobrą czwórkę :D
Powitaliśmy czerwiec :)
W weekend powinnam mieć wiśniowe conversy, wiem
byłam ich wrogiem, bo po co wydawać 210zł, na trampki. ?
Mogę zdradzić, że kupię je o wiele taniej! 
Chyba jak na razie to wszystko ;)
Pa pa, idę u mnie są goście.

sobota, 25 maja 2013

Orginal Source

Hei !
Dzisiaj chciałabym Wam zrecenzować, mój ulubiony żel pod prysznic.
Jest firmy  ,,Orginal Source", można go dostac w prawie każdej drogerii typu : Hebe , Rossman.
Mój jest o zapachu vanilli i maliny, pachnie przepięknie ! Jest idealny na letnie dni *.*
Jego plusy to :
♥ nie kosztuje fortuny (ok.10 zł)
ma śliczny i niepowtarzalny zapach
nie mam po nim szorstkiej i czerwonej skóry
jest go dużo rodzai 
Jego minusy :
> szybko się kończy 
> trzeba go dość dużo brać, bo się nie rozpieni 
Macie taki żel ? Jak Wam się podoba ?
Moja ocena
10/10



poniedziałek, 20 maja 2013

Sun,Sun,Sun !

Hej!
Wiem, wiem długo nic nie pisałam, ale do tej pory była piękna pogoda.
Jeździłam na rowerach z 5 osobami, robiłam różne bitwy, malowałam, śmiałam się.
Przez ten weekend zdarzyło się tyle rzeczy, że czasem miesięcznie mi się tyle nie przytrafia :D
Przede wszystkim było duuuużo roweru.
Nie było też idealnie, bo odkryłam też przez te 2 dni masę 
swoich kompleksów, no ale i tak było super.
Nocowanie i wgl <33  



sobota, 11 maja 2013

(♥)

Hei ! 
Długo nie pisałam, ale to przez to, że całe dnie spędzam na podwórku ^^
Dzisiaj mam w planach rower z Julką i zaczęcie kolejnej książki :D
Mogę się pochwalić, że od środy mam kartę w bibliotece! 
Właśnie skończyłam czytać 2 z 5 książek, które wypożyczyłam.
Są świetne ! Przeczytałam ,,Malowana Mama" i jakoś od 170 str. zaczęłam się rozklejać .
Opowiada o Marigold matce 2 córek, która trafia do psychiatryka.
Stella i Delfina (córki) mają różnych ojców, Stella parę tygodni przed zamknięciem Marigold poznaje swojego i wyprowadza się, a Delfina, która nic nie wie o ojcu musi opiekować się 33-letnią alkoholiczką i wariatką. Matka bardzo kochała Mickey'a ojca Stelli, ale kiedy okazuje się, że bilet do Brighton jest tylko dla córek, a jej chłopak znalazł sobie nową dziewczynę , przemalowuje się białą emalią, aby ukryc swoje tatuaże na całym ciele i stoi goła, bez słowa w łazience. Delfina próbuje ją ratować dzwoni po pogotowie. Wkrótce Marigold odsyłają na oddział psychiatryczny . Młodsza córka, próbuje odszukać swego ojca...
Książka była dość druzgocząca , ale bardzo dobra ! C:


poniedziałek, 6 maja 2013

 Hei ! ♥
Poniedziałek minął mi szybko, ale dni zazwyczaj mijają szybko kiedy spędza się 7 godz. w szkole. Kartkówek żadnych nie było co mnie cieszy :D
Później jeździłam na rowerze, spotkałam się z Matyldą 
tzn. opalałyśmy się i chodziłyśmy :3
Wyciągnęłyśmy swoje koturny ! XD
Czuję lato i jestem już na nie gotowa *.*

Kolejna cześć dnia zleciała na siedzeniu na jabłonce i spacerowaniu ^^
Teraz mam zamiar pouczyc się trochę i przygotowac na jutro :)
Na szczęście mało zadane!
     Bay ♥


sobota, 4 maja 2013

Hello Sun ! ♥

Hei ! ♥
Dzisiejszy dzień jest piękny! Poszłam, więc na spacer i porobiłam parę zdjęc. 
Później obiad i na koniec posprzątałam zagrodę mojego psa, bo przecież już niedługo ma urodziny i chciałam, żeby mój czworonożny przyjaciel nie mieszkał wśród zgniłych jeszcze jesiennych liści ;)
Jej już sobota ! Jutro niedziela i.....
ZNOWU SZKOŁA :(
Ta przerwa była stanowczo za krótka ! Przydałoby się jeszcze parę dni majówki.
Najlepiej do końca maja :D 
A tutaj parę zdjęc z dzisiejszego spaceru. Myślę, że się spodobają ^^
Bay ♥





środa, 1 maja 2013

Przytulny wieczór ♥

Jak milutko, środa wieczór nie ma nauki, ciepła melisa i tumblerek ♥
Kocham takie dni , a do tego ulubiona piosenka i skype z Matyldą :3
Później - tzn.22. 32 , długaa kąpiel i książka .
Ok. 24 wtulanie się w kołdrę i zaśnięcie :)
A jak Wam mijają takie wieczory ? 


Wolne - dzień I

Hej !Więc dzisiaj pierwszy dzień wolnego :)
Jak na razie wstałam, zjadłam śniadanie i wysprzątałam pedantycznie swój pokój.
Planuję jeszcze obejrzenie ,, The Muppet Show" i poczytanie czegoś ^^
Możliwe, że po odrabiam lekcję, chociaż nie mam chyba nic zadane xD
Chociaż jak na razie siedzę przy komputerze i czytam na różnych stronach pomysły
na spędzanie wolnego czasu. Wyczytałam, że można robić origami, ale składanie papieru
to robota nie dla mnie, szczególnie dlatego, że potem nie sprzątam :D
Myślę nad jakimś postem tematycznym, albo vlogiem, ale nie mam 
pomysłów. Ciekawe byłyby Q&A 
 Później może spacer ? *.*
A jak zapowiada się wasz dzień ? :)

PARAPET♥DECOUPAGE♥MOJE BIURKO♥MUPPETY♥KUBEK♥BUDZIK I ANIOŁEK♥KANAPA

wtorek, 30 kwietnia 2013

Majówkaaaa ♥

Jeeeej jest majówka ! Moja głowa jest cała pomysłów od  
jazdy na rowerze po filmowe wieczory !
Będę oglądać angielskie filmiki na YouTube, oglądać haule, 
czytać książki, piec ciasteczka, spotykać się z przyjaciółmi, chodzić na spacery z psem i pisać listy ! ^^
Jest tego tak dużo, że chyba nie zdołam tego wypisać.
 Potrzebowałam takiego luzu i przerwy od szkoły, bo ile można wkuwać matematykę ?!
Będę miała też więcej czasu na komentowanie waszych blogów i odpisywania na meile.
To lecę zrobić coś innego :P
Udanej majóweczki  XD
Baaaay  



poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Sweet Donut ♥

 Byliście ciekawi mojej słodkiej twórczości ? Proszę oto filmik ^^ 
Zaczęłam właściwie niedawno. Potrzebna plastelina, modelina, wykałaczki no i zapał do pracy !



środa, 24 kwietnia 2013

Jutrzejsza dyskoteka ^.^

Heeeei !
Mam dzisiaj taki dobry humor ! Powody ?
5 z matmy
Jutro dyskoteka
Dziś pokarzę wam mój strój na jutrzejszą dyskotekę :P
Mój plan może się oczywiście zmienić, nie wiadomo gdzie się znajdzie plama na bluzce :D
Niedługo majówka, jeeej.
Chciałam przerobić mój vlog, ze spaceru, ale się nie udało. Program do montowania filmików podczas pracy ,,sam" mi się wyłącza - ( nie wiem dlaczego ? wiecie ? )
Przepraszam, że taki krótki post, ale ostatnio nie mam na nie pomysłów ^^
Do tego nie każdemu chce się dużo czytać.
To chyba tyle na dzisiaj *.*
Pa pa :D



                                                                      Koszulka - nie wiem, za duża xDD
Spodnie - Zara Girls
Czapka- nastolatek

wtorek, 23 kwietnia 2013

When true summer? ♥

Raz, słońce,a raz pochmurno -.-
Nie martwmy się może jeszcze wyjdzie słońce ?
Jak poszedł sprawdzian z matmy ? Hmmm, trudno powiedziec :P
Do wakacji jeszcze   2 miesiące, 5 dni,  9 godzin,  56 minut 30 sekund ! ♥
WAKACJE NADCHODŹCIE ! :D
Teraz gadam sb na skajpaju z Julką i Marcysię ^^


niedziela, 21 kwietnia 2013

Happy Sunday ♥

Niedziela jest jednocześnie super i nie ...
Z jednej strony jutro szkoła, sprawdziany i zaczyna się tydzień pracy, a z drugiej
to nadal weekend, świeci słońce i jest wesoło ^^
Jak na razie mam do zrobienia parę rzeczy :)
Wczoraj byłam na spacerze z Matyldą, a później gadałam z nią i kolegą na skype.
Nasze świetne tematy o robaczkach xD
Jak widzicie wygląd bloga został zmieniony i nawet się z niego ciesze :P

Idealna pogoda na spacer , ciepło i lekki wietrzyk.
Idę pooglądać coś na YouTubie :)
Może zrobię sobie filmową niedzielę ?
Pomyślę, a na razie pa pa :)


środa, 17 kwietnia 2013

Be orginal ♥

Czemu ludzie ukrywają swoje prawdziwe ja ?
Kochają chodzić w wygodnym obuwiu, a męczą się na obcasach żeby byc jak inni...
Uwielbiają komedie, a oglądają horrory żeby pokazać jakim się jest ,,cool"\
Chodzi tu konkretnie o dziewczyny :3
Piękny duży nos - Duży nos jest oznaką urody, silnego charakteru i szlachectwa ! 
Fantastyczne piegi - urocze,zachwycające, seksowne i jedyne w swoim rodzaju . Po co chowac je pod                korektorem ? 
Czemu ludzie nie mogą być sobą ?
- Chcą byc na topie
- zawsze obchodzą ich uwagi innych co do wyglądu
Tylko, dlatego ze ktoś powiedział ci ,,Nie lubię pomarańczowego i jakoś takich ciuchów nie noszę" Ty przekopujesz całą szafę i nigdy więcej nie pokazujesz się w swojej pięknej brzoskwiniowej sukience ._.

Dzisiejszy dzień.
Było bardzo słonecznie na termometrze widniało 20. stopni. Rano wsiadłam z moją klasą 
w pociąg - 9.08 , zapchana kolej mazowiecka , kierunek Warszawa Zach. Wyszliśmy na śródmieściu. Później kawałek do pkin'u. Poszłam na wystawę o mózgu :)
Było parę fajnych rzeczy. Najlepsze były drabinki xD
Wracam. Po wyjściu z pociągu, ze stacji idziemy z Matyldą do domu. Zatrzymujemy się na rogu i gadamy 20 min. Dostaję sms od taty ,,Obiad stygnie" i lecę na klopsiki w sosie pomidorowym. Robię parę zdjęc i idę z Matyldą pod szkołę. Spotykamy Ankę wracającą z dodatkowego angielskiego i postanawiamy wyjście we trzy. Biegniemy z Matyldą się przygotowac. Okazuje się , że o 16 Matylda ma byc w domu. 15. 20 - o shit !
Sprint, przebranie, sprint za tory , spotykamy Anię i idziemy do domu. Matylda zaczyna biec i idzie do domu. Ja z moją najlepszą przyjaciółką idziemy do mojego domu, znajdujemy 12 paczek dezodorantów obok śmietnika. Zaczynamy malowac na starych garażach, serduszka, my little pony, napisy - Anusia, Agusia i oczywiście nie zapominamy o Matyldzi ;)
Wracamy myjemy ręce i znów do przejazdu kolejowego. Idziemy za nami ,,BUUUM!"
Przestraszyłyśmy się jak nigdy, odwracamy się a za naszymi plecami rozbiły się samochody! O mały włos trafiły by w nas :o 
Dzwoni Matylda właśnie jesteśmy przy przejeździe. Wracam tym razem sama. Jem podwieczorek, pielę w ogródku i wracam. Piszę posta ;P
To na tyle z mojego dzisiejszego dnia :)
P.s przeszłam ponad 8 km jednego dnia w tą i z powrotem C:




niedziela, 14 kwietnia 2013

Rainy and Sad Day ... :C

Heeei.
Jeszcze wczoraj rano wydawało mi się że jest lato.
Teraz ,,lato" zmieniło się w ponurą jesień, wczoraj cały czas padał deszcz i grad :O
A dzisiaj śniło mi się, że pada śnieg. Kiedy przyjdzie wiosna ?
Do mojego ponurego nastroju przyczynia się też sprawdzian z niemieckiego i matematyki ! :<
Pocieszają mnie jak na razie nowe buty (♥♥♥♥)
Jutro do szkoły oł noł :P
W środę wycieczka i chyba tylko tą wycieczką i butami żyję :D
To pa pa < 3
To moje zdjęcie dnia z muppetem  xd


środa, 10 kwietnia 2013

Difficult to understand ?

Yay, 5- z angielskiego !
Jeju, czy tylko ja mam takie szczęście, że dostaję pałe z muzyki, a później widzę
 nauczycielkę na mojej ulicy?
Czemu czasem moje koszmary i sny się spełniają ?
Nie wiem i chyba nikt tego nie zrozumie, w moim życiu są takie zbiegi okoliczności ._.
Czasem, gdy człowiek  jest zły, to mógłby zrobić w furii milion rzeczy.
Złość to powodowana strachem reakcja emocjonalna, która pojawia się, gdy zablokowane jest jakieś dążenie i następuje utrata poczucia kontroli. Złość jest często związana z powtarzającym się oddziaływaniem czynników stresogennych. Osoba narażona na działanie bodźców stresogennych, bez poczucia możliwości reakcji na nie może zaczynać reagować złością.
Parę sekund przed jakąś przykrością, może rozpierać człowieka szczęście i energia.
Ludzie z wiekiem ,,po środku" miewają zachwiania emocjonalne, często. Miewam, że czasem 
denerwuję mnie nawet  źle położona poduszka, albo posprzątane biurko, a za chwilę mogę sikać ze śmiechu !.!
Co poprawia mi nastrój ? Przyjaciele, muzyka, książki, rodzina.
A Wam ? Piszcie w komentarzach lub na mojego maila mrsagaxd@yahoo.pl



wtorek, 9 kwietnia 2013

Dumb Ways To Die

Hei !
Dzisiaj dośc krótki post, bo niestety, ale dziś był dla mnie najcięższy dzień w szkole .
Od 8.00 do 15.10
Ehh w piątek znowu będziemy na w-f tańczyć poloneza *.*
W każdym razie zamierzam Wam przedstawić ,,Dumb Ways To Die"
Są to właściwie sposoby umierania przedstawione w zabawny i słodki sposób.
W tle leci wesoła piosenka, a kolorowe fasolki , palą się , wpadają pod pociągi i samochody.
A o to ,,Dumb Ways To Die " !
Moja ocena ? 1000/ 100 & ^^




poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Post Tematyczny - Sen :3

Hei !
Bez snu nie da się żyć ?
Zdecydowanie tak !
Rekord w niespaniu pobił Tyler Shields, nie spał 40 dni,  czyli 968 godzin.
Ale my mówiąc szczerze już po - 1 nie przespanej nocy czujemy się jak umarli.
Sen – stan czynnościowy ośrodkowego układu nerwowego, cyklicznie pojawiający się i przemijający w rytmie około dobowym, podczas którego następuje zniesienie świadomości (z wyjątkiem świadomego snu) i bezruch. Sen charakteryzuje się ustępowaniem pod wpływem czynników zewnętrznych
Ja ostatnio nie mogę spać, dlatego jest ten post :3
Co może powodować brak  snu ?
- brak magnezu
-  nerwica
- niedotleniony mózg 
Ostatnio nawet gdybym położyła się o 21 nie mogę zasnąć do jakiejś 2-3 .
Koszmar, walanie się po łóżku, przewracanie, chodzenie co 15 min. do łazienki.
Co może temu zaradzić ?


  • Więcej spacerów i ruchu, pod wieczór będziemy zmęczeni
  • Wywietrzony pokój 
  • Wypicie kakaa na noc, lub po prostu szklanki mleka
  • Odprężenie się, rozluźnienie ramion
  • Wygodne, ale twarde łóżko
  • Nie próbowanie zasnąć na sile 
  • Miec czyste sumienie, bo gdy się coś zrobi od razu, zamiast pójść spać myślimy
To są przynajmniej moje rady :)
Może Wy jakieś macie ? Piszcie w komentarzach lub na mail mrsagaxd@yahoo.pl





wtorek, 2 kwietnia 2013

(64)

Hej a więc ...
Jak wspominałam w poprzednim poście chciałabym, tak zmienić wygląd bloga, aby w 100% odzwierciedlał mnie. Co by się znalazło na nagłówku ? Kaczka, majonez, przyjaciele, może glany ?
Na tą chwilę obmyślam plan działania :P
Należałoby zrobić jakiś post jak minęły  mi święta, ale jutro mam już szkołę i nie za bardzo dużo czasu :p
1 słowem - ZMIANA
Po zmianie będzie na pewno dużo postów tematycznych, bo nie chce aby mój blog był codzienną ,,paćką"
Kogo obchodzi co zrobiłam po obiedzie i co jadłam ?
Na 100 % będzie post o :

  • śnie
  • Świętach Wielkanocy
To tyle chciałam przekazać ;p