środa, 17 kwietnia 2013

Be orginal ♥

Czemu ludzie ukrywają swoje prawdziwe ja ?
Kochają chodzić w wygodnym obuwiu, a męczą się na obcasach żeby byc jak inni...
Uwielbiają komedie, a oglądają horrory żeby pokazać jakim się jest ,,cool"\
Chodzi tu konkretnie o dziewczyny :3
Piękny duży nos - Duży nos jest oznaką urody, silnego charakteru i szlachectwa ! 
Fantastyczne piegi - urocze,zachwycające, seksowne i jedyne w swoim rodzaju . Po co chowac je pod                korektorem ? 
Czemu ludzie nie mogą być sobą ?
- Chcą byc na topie
- zawsze obchodzą ich uwagi innych co do wyglądu
Tylko, dlatego ze ktoś powiedział ci ,,Nie lubię pomarańczowego i jakoś takich ciuchów nie noszę" Ty przekopujesz całą szafę i nigdy więcej nie pokazujesz się w swojej pięknej brzoskwiniowej sukience ._.

Dzisiejszy dzień.
Było bardzo słonecznie na termometrze widniało 20. stopni. Rano wsiadłam z moją klasą 
w pociąg - 9.08 , zapchana kolej mazowiecka , kierunek Warszawa Zach. Wyszliśmy na śródmieściu. Później kawałek do pkin'u. Poszłam na wystawę o mózgu :)
Było parę fajnych rzeczy. Najlepsze były drabinki xD
Wracam. Po wyjściu z pociągu, ze stacji idziemy z Matyldą do domu. Zatrzymujemy się na rogu i gadamy 20 min. Dostaję sms od taty ,,Obiad stygnie" i lecę na klopsiki w sosie pomidorowym. Robię parę zdjęc i idę z Matyldą pod szkołę. Spotykamy Ankę wracającą z dodatkowego angielskiego i postanawiamy wyjście we trzy. Biegniemy z Matyldą się przygotowac. Okazuje się , że o 16 Matylda ma byc w domu. 15. 20 - o shit !
Sprint, przebranie, sprint za tory , spotykamy Anię i idziemy do domu. Matylda zaczyna biec i idzie do domu. Ja z moją najlepszą przyjaciółką idziemy do mojego domu, znajdujemy 12 paczek dezodorantów obok śmietnika. Zaczynamy malowac na starych garażach, serduszka, my little pony, napisy - Anusia, Agusia i oczywiście nie zapominamy o Matyldzi ;)
Wracamy myjemy ręce i znów do przejazdu kolejowego. Idziemy za nami ,,BUUUM!"
Przestraszyłyśmy się jak nigdy, odwracamy się a za naszymi plecami rozbiły się samochody! O mały włos trafiły by w nas :o 
Dzwoni Matylda właśnie jesteśmy przy przejeździe. Wracam tym razem sama. Jem podwieczorek, pielę w ogródku i wracam. Piszę posta ;P
To na tyle z mojego dzisiejszego dnia :)
P.s przeszłam ponad 8 km jednego dnia w tą i z powrotem C:




4 komentarze:

  1. To się nabiegałyście. :PP

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam piegi i się ich nie wtydzę.Szczerze? To nawet bardzo mi się podobają i wiele osób mówi mi ,że ładnie w nich wyglądam :D Ale też " na szczęścia" nie mam na całej twarzy ^^

    http://landryna66541.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz całkowitą rację. Ja ubiram to co lubię i mi wygodnie , a nie co ludzie powiedzą.; )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram Cię... masz rację i dobrze że piszesz o takich rzeczach !


    DEMORDIE.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń