poniedziałek, 11 marca 2013

(50)

Jestem chora :C
Jakie są tego plusy, a jakie minusy  ?

     ♥ nie chodzenie do szkoły
     ♥ kaszlanie z Matyldą 7 godz. przez skype dziennie
     ♥ słuchanie fajnej muzyki


  • - kaszlanie , kichanie itp...
  • - bolący od wycierania nos
  • - zaległości w szkole
Muszę do tego pic syrop i szałwie ... Śnieg znowu pada, buka nie próżnuje i poszło by się na dwór, i porzucać śniegiem :C
Nie wstawiam wam mojego brzydkiego chorobowego zdjęcia ;)
Pa pa
Macie muzyczke XD

2 komentarze:

  1. zdrowia! :D
    U mnie też śnieg, ale ja się nie cieszę, chcę już wiosnę!
    Fajna muzyczka, hahahha xD



    wpadniesz do mnie? skomentujesz? będę bardzo wdzięczna. juulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrówkaaa !

    diamonds44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń