środa, 26 grudnia 2012

(13) - Il

Chciałam trochę Wam wynagrodzić to, że nie ma room tour-u , więc dzisiaj drugi post :D
Będzie to TAG - wymyślony prze ze mnie. Nosi nazwę ,,Ja i mój świat " - no co? chciałam coś bardziej oryginalnego niż ,,o mnie".
Ready ? Go !
1.Jak się nazywasz ?
 Aga , Agnieszka  (czasem używam drugiego imienia - Sara)
2.Ulubiona przekąska ?
Słone paluszki lub precelki :D
3.Jakie jest Twoje hobby ?
Rysowanie, blogowanie, książki , pisarstwo, aktorstwo i w
pewnym sensie fotografowanie ♥
4. Jeśli chcesz coś w sobie zmienić to co ?
 Staram się być bardziej odważna i grubsza :D
5. Jakiej muzyki słuchasz ?
 Takiej, która wpadnie mi w ucho C:
6.Jeśli chcesz zmienić coś wokół siebie. To co ?
 Wystrój pokoju, więcej porządku.

Was także zachęcam do zrobienia mojego tagu ^.^

 Bay :*

1 komentarz: