czwartek, 1 maja 2014

Hello How are you.

Hello!
Nie zdarzyło się u mnie nic specjalnego, no może oprócz przedstawienia... Tak mówiłam że będę grała Balladynę i poszło mi świetnie! 
Tak zrobiłam sb zdjęcia, zawsze śmieszyły mnie te ,,feszyn blogerki'', ale przecież muszę wam pokazać cześć mnie.
To może napiszę o moich planach na wakacje? Skoro już niedługo się zbliżają..
1. Zrobię zmianę z moimi włosami, chciałabym je ściąc do przed ramiona, tak to będzie wielka zmiana, bo moje włosy sięgają mi prawie do końca żeber! Ale są już zniszczony farbowaniem spreyem itp.. Muszę się jeszcze nad tym dokładnie zastanowic, chociaz i tak pewnie będę załowac, ale włosy i tak przecież odrosną. więc YOLO. ( moim cichym marzeniem są też fioletowe pasemka na te 2 miesięce *^*, ale zobaczymy)


2. Zrobię wieeelkie porządki, powyrzucam trochę ciuchów lub przerobię, muszę też wyrzucic trochę innych rzeczy bo w końcu do gimbazy. Zawsze ubierałam się ,,zwyczajnie'', ale nie ukrywam iż od pewnego czasu podoba mi się fairy kei i pastel goth. Noo tak przecież i tak nigdy nie będę tak wyglądać :<, ale może choć troszkę spróbuje, bo próbowałam już wiele razy :) 



3 komentarze: