sobota, 3 maja 2014

2 cool 4 school 2 lame 4 fame

Hello!
Wiem, że mój blog chyba nikogo nie ciekawi, ale postanowiłam pisac, więc piszę.
Ostatnio popsuła się u mnie pogoda, deszcz deszcz, chmury, zimno, wiatr i tak w kółko.
Cały dzisiejszy dzień spędziłam w domu, głównie sprzątałam i robiłam nowy wygląd bloga.
Zauważyłam u siebie tą rutynę... Ciągle to samo, nawet nie chce mi się ruszyć z przed komputera. Czemu, nie mogę zrobic tego nagłówka, sprawdzic co potrzebne i odejsc, bo tyle mi wystarczy, ale ja.. zamulam, siedzę ciągle przed ekranem, nikt do mnie nie pisze, nic nie robię, ale siedzę. Tak sie zastanawiam ile swojego życia już na to straciłam i co ja w tym czasie ciekawego zrobiłam. Myślimy ,,Jestem fajna/y napewno kiedyś kimśtam zostanę (np. celebrytką, piłkarzem, modelką,piosenkarką), ale mam jeszcze na to czas'' Nie! Nie masz czasu! Odejdź od kompa nie oglądaj bez przerwy tych ludzi idealnych, wykreowanych przez tumblr-a, bo zapewne i tak nie będziesz tak wyglądac, jeśli się za siebie nie zabierzesz. Wpędzasz się tylko w kompleksy, patrząc na osoby, które wcale nie są idealne, a po prostu wypięknione w photoshopie.
Może bym wreszcie coś zrobiła, wydrukowała sobie fiszki i nauczyła nowego języka, pobiegała. Kiedy jest ładna pogoda to się staram, ale chciałabym wyjsc na spacer nawet w deszcz tylko nie ten beznadziejny internet! To czemu tego nie zrobisz? NIE WIEM NIE WIEM NAPRAWDE czuję się jakby ktoś zabrał mi wszystkie siły ..  Ile to razy obiecywaliście sobie.. 

  • od następnego miesiąca się uczę
  • w tym tygodniu zacznę wychodzic z moim pieskiem
  • w tym tygodniu dokończę plakat z plastyki
I co? I nic... Tylko przekładanie wszystkiego na później.. Ile można? Koniec, mam nadzieję że skończę z monotonnością i wy też OK? Ja dzisiaj zaczęłam się uczyć nowej piosenki na keyboard ☺ I wiecie.. Jestem z siebie dumna! Teraz pójdę na kolację i sobie coś obejrzę.

Papa :*


A wy co sądzicie o monotonności?
O ślęczeniu ciągle przy kompie?
I o braku chęci do pracy?


3 komentarze:

  1. Hej nominuje Cię do LBA szczegóły u mnie :*
    http://the-love-pati.blogspot.com/2014/05/nominacja-3.html

    OdpowiedzUsuń