piątek, 4 kwietnia 2014

Spring Empire

Hello!
Też się tak cieszycie? wiosna, a później lato! nareszcie. Ale ja jak zwykle źle się czuję :(((((
Ostatnio porobiłam trochę zdjęc, i pare z nich wstawie. Czytam ,,Tunele'', więc oczekujcie recenzji.
Oczekiwany weekend przyszedł mi trochę szybciej, niż myślałam, ale do rzeczy. Po co mi blog? nikt go chyba już nie czyta.. Był taki czas, że na moim blogu widziałam po 5-6 osób jednocześnie, teraz od czasu do czasu dostanę jednen komentarz..
KOM ZA KOM? czyli popularny sposób wybicia się, ale jest on równie żałosny co OBS ZA OBS? ludzie teraz o wszystko się proszą, o lajki, o suby, o komentarze o wszystko! Czy  to nie ważne żeby miec prawdziwych czytelników, a nie osoby które kosztem Twojego kliknięcia chcą miec darmowe ciuchy i współprace? Kiedyś było i tak u mnie, kiedy popularnośc mojego bloga powoli spadała ratowałam się, ale już dośc dawno zrozumiałam, że nie obchodzą mnie ludzie, którzy wyświetlają się w ikonce czytelników, ale tylko dlatego że byli tu jeden raz. I już nigdy więcej.  Naprawdę zależy mi  na prawdziwych obserwatorach.  Chciałabym żeby ludzie interesowali się moim stylem życia, moimi pomysłami na nie ,oglądali moją pracę, nie żeby napisali w komentarzu ,,Obs za obs? ja już. przykładowyblogkolejnegonaciągacza.blogspot.com''   I teraz mam pytanie do Ciebie osobo, która to czytasz, co mogę zrobic żeby mój blog Cię interesował? Bo mój blog to jedna wielka ciapa, nic wielkiego, opis mojego dnia lub tygodnia, a kogo to interesuje.
I moje fotografie :)), przepraszam że tylko 3, ale reszta jest w pionie i nie wyglądałoby to tak ładnie.







2 komentarze:

  1. Agnieszko!
    Zapewniam cię że ja jestem prawdziwą czytelniczką i prawdziwą obserwatorką twojego wspaniałego bloga :3. Buziaki :*** i do zobaczenia w szkole. PS bardzo ładne zdjęcia ;3 ~♥Marcela♥~

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z chęcią czytam twojego bloga :3 Pozdrawiam

    zuuzia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń