niedziela, 20 kwietnia 2014

Happy Easter

Hello!
Dobra, wiem że znowu dłuuugo nic nie pisałam, ale moją wymówką nadal jest stare dobre ,,nie miałam czasu''. Nie jest to w sumie 100% prawda, bo już od środy mam przerwę świąteczną i od tego czasu się lenie. Przesiadując na tumblerze i spaceruję. Dzisiaj jak zwykle się nie wyspałam, ale co mam mówić skoro znowu położyłam się o 12, a wstałam o 8. Nie kojarzyłam na początku o co chodzi i chciałam krzyknąć ,,Ej przestańcie tak łazić w tę i z powrotem, bo nie mogę spać'' i nagle mnie oświeciło, że dzisiaj jest  śniadanie świąteczne ; v ; 
Po za tym byłam w kościele, 20 stopni, rowerem, a po godzinie okazało się że leje...
Jak wróciłam od razu się najadłammm, tak świąteczne jedzenie i położyłam. Mogę Wam zaprezentować moje dzisiejsze bazgranie. Wiem iż rysuję bardzo amatorsko, więc jeśli jest tu ktoś doświadczony powiedzcie co robię źle :p
Jeśli się interesujecie podobnymi rzeczami możecie zauważyć że wzorowałam się na pracy Saaki. Szkoda że i tak nigdy nie narysuje nic w połowie tak świetnego jak ona :<
                                                             
zaczęłam ołówkiem (szkic) + tak wiem muszę poprawić paznokcie xd
                                                 poprawiłam jak zwykle czarnym cienkopisem :))
                                                                              zaczęłam kolorować

                                                   
                                                 a tu koszyczek i ten tego wgl, Wesołego Alleluja!
                                                                                 Majonezik

4 komentarze:

  1. Masz talent! :) Piękne! Wesołego ;)

    zuuzia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się zapowiada! :)
    www.caramellovee.blogspot.com
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dzięki! + wow, kojarzę Cię i dziwię, że aż tak długo tu jesteś i komentujesz moje posty :)) Dziękuję <3

      Usuń