środa, 8 stycznia 2014

Smile

Heej!
Zaczęłam znów pisać! Na początku zajęłam się nowym wyglądem bloga i chciałabym zebrać wasze opinie na jego temat. Wiem, że nie musi być taki piękny, ale przynajmniej robiłam go sama. 
W tym poście możecie zadawać mi pytania, których później użyję w Q I A.
Jak Wam minęły Święta i Nowy Rok? Mi Święta dobrze, ale sylwester jeszcze lepiej !
Sylwestra spędziłam z Matyldą, przefarbowałyśmy się obie na fioletowo! :D
Moje marzenie,  tylko na chwilę się spełniło. Wystrzeliłyśmy konfetti i zrobiłyśmy toast. ♥
2013 był dla mnie spoko, ale mógł być lepszy. Na pewno zdobyłam więcej przyjaciół! ♥
Po za tym przeczytałam sagę ,, Zmierzch'' i stał się moją  ulubioną książką.



W 2014 chciałabym poprawić swoje oceny na same 5, mieć więcej powodów żeby się uśmiechać, zdobyć więcej sukcesów na blogu i nie stracić moich przyjaciół. Wiem, że będzie trudno, bo prawie wszyscy  idą do innego gimnazjum. Zdecydowanie nie chcę się rozstawać! Czeka mnie też polonez.. Nawet nie wiem z kim będę tańczyć, chyba to najbardziej mnie trapi.
Nie chcę Was już zanudzać, więc kończę. Zadawajcie mi pytania! Proszę także o obserwacji jeśli mój blog Wam się podoba ! ♥

9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się wygląd bloga, jeśli o to pytasz, mi sylwester też baaardzo fajnie minął szkoda, że tak szybko... w 2014 też mam postanowienia, w tamtym nie miałam, m.in chcę się angielskiego nauczyć, chcę dobrze testy zdać, mieć sławnego bloga i wogule stać się popularniejsza w necie. Też nwm z kim idę na bal bo to skomplikowane i chyba nie pójdę...

    http://loveanimalsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rewelacyjne zdjecia i bardzo ładny wystrój bloga :)))
      zapraszam do mnie
      fashionable-sophie.blogspot.com

      Usuń
  2. Jesteś śliczna *o* Wygląd bloga jest naprawdę ładny ;)
    Mnie przygoda z polonezem czeka dopiero za rok xd
    Też zrobiłam sobie kilka postanowień podobnych do Twoich.
    Pozdrawiam i obserwuję ;3
    haa-man.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna ;3
    Super nowy wystrój !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcie, jestes urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre postanowienia noworoczne! (y)
    Blog naprawdę bardzo mi się podoba. Weszłam tu i aż chce mi się tu często wracać.
    +Naprawdę bardzo ładne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blo.Masz racje z tymi postanowieniami xD
    mychocolateslife.blogspot.com zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś śliczna ojeja ! <3
    http://dominikaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń