piątek, 6 grudnia 2013

Wesołych Mikołajek!

  Hej!

Jak Wam mijają Mikołajki? Ja dzisiaj pierwszy raz po chorobie byłam w szkole, i znowu mam weekend ;p Dzisiaj też  pierwszy raz porządnie spadł u mnie śnieg! Czekałam na niego długo, ale teraz na podwórku jest tak nie miło ;c Duży wiatr, baaardzo dużo sypiącego się z nieba śniegu i trochę deszczu... Co dostałam na Mikołajki? Magiczny kubek, figurkę renifera i komin ( nie komin do domu, tylko na szyje xd). Czemu magiczny kubek? Bo jeśli naleje do niego gorącej wody wzorki na nim robią się różowe, a kiedy zimnej zwykłe czarne jak wcześniej ;)

Jak dla mnie super idealny do ciepłej zimowej herbatki! Wracając do mojej choroby, nie napisałam przez nią próbnego testu, ughh! Cóż nie mogłam pójśc do szkoły z gorączką i kaszlem. Muszę teraz dużo nadrabiać i się uczyć >,<

Przynajmniej zaczyna się już ten miły świąteczny nastrój i czas oczekiwania na gwiazdkę :3 

A jak Wam mijają Mikołajki? Co chcielibyście na gwiazdkę? ;)
No cóż ja idę nadrabiać :(
Bay Bay  ♥
+ słyszeliście, że Paul Walker zmarł? Włączam 1 grudnia laptopa i wszędzie o nim . Szkoda, ten film już nie będzie taki sam :(  [*]


6 komentarzy:

  1. Podobno Walker przed śmiercią zdążył zagrać wszystkie sceny, w których miał występować w filmie.
    Świetnie piszesz <3

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wzajemnie ;)
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, you have to check those website property ads and friendship and cell phones
    Classical Dance game

    OdpowiedzUsuń