sobota, 21 września 2013

Wróciłam!

Hej!
Właśnie postanowiłam wrócić na bloga ;)
Jak widać zmieniłam też jego nazwę i desing, zostały mi jeszcze drobne poprawki.
Nareszcie weekend! Nie mogłam się już doczekać :)
W wakacje czasem myślałam o szkole, jakie będę miała dobre oceny, że się poprawię z matmy...
Jednak, łatwo mówić i myśleć, a trudno zrobić :>
Następnego posta chciałam napisać o moich wakacjach tzn. dodać zdjęcia i trochę je opisać :3
Jak na razie trochę posprzątałam i zaraz biorę się do nauki :c
Mam w tym tygodniu 2 testy i 2 kartkówki, a do tego duuużo pracy domowej :/
To zabieram się do pracy! 
Bay ♥


4 komentarze:

  1. Super,że wróciłaś :)
    Zapraszam do mnie http://kolorowezyciesandry.blogspot.com/ dopiero zaczynam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,że wróciłaś :)
    Zapraszam do mnie http://kolorowezyciesandry.blogspot.com/ dopiero zaczynam ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam dużo pracy domowej ;/ Super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas na razie mało nauki, ale kto wie, co czeka mnie później, strach pomyśleć xD

    Pozdrawiam :)
    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń