niedziela, 29 września 2013

Sunday ♥

Hej!
Niestety jutro znów do szkoły :(
Weekend jak zwykle minął mi szybko. Dzisiaj byłam na małych zakupach i nie dawno wróciłam. Potrzebowałam jakiejś bluzy i czegoś ciepłego, więc pojechałam do decathlonu. Teraz chwilę odpoczywam i biorę się do pracy, bo jutro mam kartkówkę z angielskiego. Przydałby się jeszcze jakiś weekend :d. Zapomniałabym! Pod tym postem zadawajcie mi pytania, może zrobię później Q&A, bo w tygodniu nie mam czasu na wymyślanie postów ;)


TUMBLR  ♥ ASK.FM

13 komentarzy:

  1. no przydałby się jeszcze weekend xd

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super post.
    ja chcę jeszcze weekend ;c

    http://julkka-bloog.blogspot.com/ - bardzo prosiłabym o pomoc bo dopiero zaczynam, zaobserwujesz? to wiele dla mnie znaczy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny blog! Widzę super osoba z Ciebie! www.senioritasunshine.blogspot.com - Dopiero zaczynam, może zaobserwujesz? odwdzięczę się tym samym :). Wybacz za spam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetna piosenka

      cudny blog
      swietnie czyta się twoje posty
      zapraszam do mnie smile-mapys.blogspot.com

      Usuń
  4. jeju, ale świetny blog! zakochałam się w designie <33 kocham tą piosenkę
    obserwuję i byłoby mi bardzo bardzo miło gdybyś także to zrobiła, jeśli ci się u mnie spodoba :)
    zapraszam
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję i na bloglovin i na obserwatorach :)
      zapraszam do mnie serdecznie!
      positivelittlethink.blogspot.com

      Usuń
  5. lubię tą nutkę :D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna piosenka :) Ogólnie świetny wygląd bloga :)
    1. Jakiej muzyki słuchasz
    2. Gdzie byś chciała wyjechać ?
    3. Jaką porę roku najbardziej lubisz ? :3
    + Obserwuję :)

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję Twój blog. Liczę na to samo :) Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog. jestem pierwszy raz i obserwuję oraz licze na revanż ;-))

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Selena ♥ kocham ją..

    blogagniesii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię to piosenkę

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń