poniedziałek, 8 lipca 2013

Sun!

Hej!♥
Mój piesek czuje się o wiele lepiej! Kupiłam mu pedigree vital i od razu zaczął wsuwać ;)
Okazało się, że ma coś z płucami, nie może jeszcze tak głośno szczekać, bo chrypi i ma katar.
Przez ostatnie 3 dni cały czas przy nim siedzę, ja czytam i opalam nogi, a on przy mnie leży ^^
Ha ha opaliłam nogi na czerwono! Kiedy zdjęłam shorty , wyglądałam jak w 
długich czerwonych pończochach xd
Właśnie posprzątałam pokój i zamierzam wyjśc na dwór, bo słońce pięknie świeci.
Nad moim domem ok.22 znów pojawia się nietoperz ♥
Kocham go obserwować, powinnam wstawić jego lot, jest to jedynie ułamek sekundy no,ale udało mi się go jakoś nagrać i jestem zadowolona.


No to papa :)


5 komentarzy:

  1. Jejku biedactwo..;C...ale to dobra wiadomość że jest z nim już lepiej;>♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że z pieskiem jest już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też włsnie ostatnio czytałam i opalałam nogi. :D

    zapraszam do mnie! Jak ci się spodoba zaobserwuj!http://ania-and-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu ;) Życzę zdrowia pieskowi :D Ogólnie śliczny blog i ciekawie piszesz ;) Jeśli chcesz, to zerknij na mój blog, to dla mnie dużo znaczy ;) my-lucky-reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku , biedny psiak :< Oby szybko wyzdrowiał ! :)
    Wpadnij jeśli chcesz, zapraszam ♥!
    olczyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń