wtorek, 25 czerwca 2013

Two outfits .

Hej ! ♥
Od kilku dni leje deszcz ...
Jednak chciałabym zaprezentować Wam moje dwa outfity stworzone tu C:
Są na ciepłe i wakacyjne dni. :)
Pierwszy zestaw jest stworzony wedle najnowszych trendów tzn. bokserka z tygrysem i czapka beanie :)
Drugi zestaw jest za to dość zwyczajny, składa się z białego topu, shortów i okularów .
Polyvore to świetna strona do tworzenia takich rzeczy, ja swoje konto mam już 2-3 lata.
Jak wiecie lub nie, w sobotę byłam u mojego kolegi na paintballu.
Fajna rozrywka nie licząc bólu po dostaniu kulką i siniaków ;)
Ha ha, gdybyście wiedzieli jaka heca była z moją zaginioną torebką! xd
I to na tyle, sklepy internetowe pod spodem ^^
Który zestaw bardziej wam się podoba ?




10 komentarzy:

  1. U mnie również leje. Fajnie, że masz z kim pograc w paintballa. A co się stało z twoją torebką? No i jeszcze fajne otd. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawiłam ją w lesie xd I później wszyscy jej szukali, bo miałam w niej telefon i 30 zł :P

      Usuń
  2. Pierwszy zestaw jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNY ZESTAW

    P.S. Szkoda, że już mnie nie odwiedzasz :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy, z tą bluzką z tygrysem <3
    I tak u mnie też, niestety pada...

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku te czapki są boskie . Właśnie chce sobie taką kupić , ale nie wiem z jakim napisem XD
    Ta bluzka z tygrysem jest boska ^^^ pierwszy oufit ♥
    Zapraszam do mnie ;pp

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba zestawy ciekawe, aczkolwiek mi podoba się bardziej ten po prawej:)sama też lubię robić zestawy tylko na domodi.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby dwa są świetne , choc ten drugi bardziej mi się podoba ;)
    Lubię biel <3
    kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny outfit ♥
    super blog
    obserwujemy? daj znać u mnie

    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. http://yoloswagy.blogspot.com/ To nasze początki :) Mamy nadzieję, że Ci się spodoba. :) Pozdrawwwwwwwiamy ! :*
    Jeśli możesz, poleć naszego bloga, tej ! :) :** Były byśmy wdzięczne xD

    OdpowiedzUsuń