piątek, 28 czerwca 2013

BYE SCHOOL ....

Hei! ♥
Wreszcie upragnione wakacje! 
Tak tak, mam świadectwo średnią 5,09 i nic innego mi do szczęścia nie potrzeba ^^
Ubrana byłam na zakończeniu, w długą czarną spódnicę , białą koszulę i baleriny.
Rano  polokowałam parę pasem włosów i użyłam pomadki, wyglądałam nawet spoko.
A co do wakacji wybieram się prawdopodobnie w góry i w okolice Białegostoku
Będę dużo czytać, tyć i spędzać czas na podwórku
Na pewno nie zapomnę też o oglądaniu anime po parę godzin :3 
Tak jestem już gotowa i spakowana na SUMMER 2013 ♥ !
Nastawiam się na fajne wakacje. Zamierzamy z Matyldą niedługo kupić sobie wakacyjne 
 perfumy co wy na to? Na razie wypatrzyłyśmy sobie je w hebe. 
A Wy jakie macie plany na wakacje ? 


5 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie wiem, ale tobie życzę udanych wakacji! :)

    melkafrywelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakichś większych planów nie mam ;)

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie na razie brak planów ♥
    super blog
    obserwujemy? daj znać u mnie
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń