środa, 1 maja 2013

Wolne - dzień I

Hej !Więc dzisiaj pierwszy dzień wolnego :)
Jak na razie wstałam, zjadłam śniadanie i wysprzątałam pedantycznie swój pokój.
Planuję jeszcze obejrzenie ,, The Muppet Show" i poczytanie czegoś ^^
Możliwe, że po odrabiam lekcję, chociaż nie mam chyba nic zadane xD
Chociaż jak na razie siedzę przy komputerze i czytam na różnych stronach pomysły
na spędzanie wolnego czasu. Wyczytałam, że można robić origami, ale składanie papieru
to robota nie dla mnie, szczególnie dlatego, że potem nie sprzątam :D
Myślę nad jakimś postem tematycznym, albo vlogiem, ale nie mam 
pomysłów. Ciekawe byłyby Q&A 
 Później może spacer ? *.*
A jak zapowiada się wasz dzień ? :)

PARAPET♥DECOUPAGE♥MOJE BIURKO♥MUPPETY♥KUBEK♥BUDZIK I ANIOŁEK♥KANAPA

6 komentarzy:

  1. ja dziś będę w domu bo pogoda u mnie jest brzydka -,-

    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam iść na ognisko osiemnastkowe, a tu pogoda taka :< więc pewnie przesiedze w domu. jedynym plusem jest to, że będę mogła obejrzeć mecz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog <3

    obserwuję i liczę na rewanż http://my-music-my-life-998.blogspot.com/

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie pogoda brzydka więc dzień w domu :c a origami to fajna zabawa spróbuj :)
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda jest beznadziejna... miałam iść się napić, ale chyba pójdę jutro, a dzisiaj się nudzę po prostu.
    Kermit <33

    +Informuję Cię, ponieważ widziałam, że obserwowałaś mojego bloga, o jego przeniesieniu na nowy adres:
    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie czysto. C:
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń