poniedziałek, 6 maja 2013

 Hei ! ♥
Poniedziałek minął mi szybko, ale dni zazwyczaj mijają szybko kiedy spędza się 7 godz. w szkole. Kartkówek żadnych nie było co mnie cieszy :D
Później jeździłam na rowerze, spotkałam się z Matyldą 
tzn. opalałyśmy się i chodziłyśmy :3
Wyciągnęłyśmy swoje koturny ! XD
Czuję lato i jestem już na nie gotowa *.*

Kolejna cześć dnia zleciała na siedzeniu na jabłonce i spacerowaniu ^^
Teraz mam zamiar pouczyc się trochę i przygotowac na jutro :)
Na szczęście mało zadane!
     Bay ♥


4 komentarze:

  1. Miłego uczenia się, nie chcę Cię dobić, ale mam trzy dni wolnego... dziękuję i pozdrawiam maturzystów.
    Też gniłam dziś w szkole na siedmiu lekcjach, na których tak naprawdę niewiele się działo i też byłam dziś na rowerze, mimo iż w Karkonoszach deszczyk od rana.

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ucz się, ucz! ;p
    Ja dzisiejszy dzień spędziłam z przyjaciółką <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kwiatki :3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :D

    -------------------------
    inguskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń