sobota, 25 maja 2013

Orginal Source

Hei !
Dzisiaj chciałabym Wam zrecenzować, mój ulubiony żel pod prysznic.
Jest firmy  ,,Orginal Source", można go dostac w prawie każdej drogerii typu : Hebe , Rossman.
Mój jest o zapachu vanilli i maliny, pachnie przepięknie ! Jest idealny na letnie dni *.*
Jego plusy to :
♥ nie kosztuje fortuny (ok.10 zł)
ma śliczny i niepowtarzalny zapach
nie mam po nim szorstkiej i czerwonej skóry
jest go dużo rodzai 
Jego minusy :
> szybko się kończy 
> trzeba go dość dużo brać, bo się nie rozpieni 
Macie taki żel ? Jak Wam się podoba ?
Moja ocena
10/10



3 komentarze:

  1. Mam taki czekoladowy i ten z edycji brytyjskiej... jeszcze nie używałam, bo dopiero co dostałam, ale zapachy są zajebiste, twoja ocena niezwykle zachęcająca, ciekawe jaka będzie moja...

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam, ale zastanawiam się nad jego zakupem. ;x

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny nagłówek ;)

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń