sobota, 4 maja 2013

Hello Sun ! ♥

Hei ! ♥
Dzisiejszy dzień jest piękny! Poszłam, więc na spacer i porobiłam parę zdjęc. 
Później obiad i na koniec posprzątałam zagrodę mojego psa, bo przecież już niedługo ma urodziny i chciałam, żeby mój czworonożny przyjaciel nie mieszkał wśród zgniłych jeszcze jesiennych liści ;)
Jej już sobota ! Jutro niedziela i.....
ZNOWU SZKOŁA :(
Ta przerwa była stanowczo za krótka ! Przydałoby się jeszcze parę dni majówki.
Najlepiej do końca maja :D 
A tutaj parę zdjęc z dzisiejszego spaceru. Myślę, że się spodobają ^^
Bay ♥





24 komentarze:

  1. Oba zdjęcia ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja idę do szkoły tylko w poniedziałek i piątek... choć za rok, to ja będę maturzystką i nie będzie już tak dobrze.
    Ładne zdjęcia... tak przy okazji to strzeliłaś literówkę w trzecim zdaniu "ma" zamiast "na"... każdemu się zdarzy, mi też, ale wolałam napisać.

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna czapka *-*
    Obserwujemy ? ♥

    visioll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację , przydałoby się jeszcze więcej dni , ja nawet nie poczułam Majówki. : /

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia ;)


    obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze trochę i wakacje ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed kody html.
      Tutaj jest instrukcja jednego: http://qnezza.blogspot.co.uk/2013/04/szablon.html

      Usuń
  7. Zgodzę się z innymi. Fajna czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super notka,co byś powiedziała na wspólna obserwacje.?:)
    http://one-direction-1love.blogspot.com/
    dopiero zaczynam.^^ przyda mi się wsparcie.<3
    ja już obserwuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam to szczęście, ze mam wolne aż do czwartku ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ile. lat ma juz piesek? Ojej Ładne te zdjeeciaa!
    U mnie brzydko: c
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęciaaa! ;)
    zapraszamy do nas, nowa notka. ;)
    http://ourstyle-bff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do Liebster Award.
    Więcej na stronie : http://lovespoonlikeliam.blogspot.com/p/the-versatile.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia <3

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. masz cudownego bloga , ogółem jesteś bardzo ciekawą osobą . Będę tu często wpadać <3
    wpadniesz do mnie ? zależy mi : c
    lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny blooog <33

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz, czapka mega :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń