niedziela, 14 kwietnia 2013

Rainy and Sad Day ... :C

Heeei.
Jeszcze wczoraj rano wydawało mi się że jest lato.
Teraz ,,lato" zmieniło się w ponurą jesień, wczoraj cały czas padał deszcz i grad :O
A dzisiaj śniło mi się, że pada śnieg. Kiedy przyjdzie wiosna ?
Do mojego ponurego nastroju przyczynia się też sprawdzian z niemieckiego i matematyki ! :<
Pocieszają mnie jak na razie nowe buty (♥♥♥♥)
Jutro do szkoły oł noł :P
W środę wycieczka i chyba tylko tą wycieczką i butami żyję :D
To pa pa < 3
To moje zdjęcie dnia z muppetem  xd


5 komentarzy:

  1. Wow, super fota :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No pogoda jest strasznie dziwna ;/
    A zdjęcie boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdj.:D
    U mnie tez caly dzien pada.:/
    mm-adi.blogspot.com
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj wymarzona pogoda ! *_*
    fajne zdjęcie :D
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń