środa, 24 kwietnia 2013

Jutrzejsza dyskoteka ^.^

Heeeei !
Mam dzisiaj taki dobry humor ! Powody ?
5 z matmy
Jutro dyskoteka
Dziś pokarzę wam mój strój na jutrzejszą dyskotekę :P
Mój plan może się oczywiście zmienić, nie wiadomo gdzie się znajdzie plama na bluzce :D
Niedługo majówka, jeeej.
Chciałam przerobić mój vlog, ze spaceru, ale się nie udało. Program do montowania filmików podczas pracy ,,sam" mi się wyłącza - ( nie wiem dlaczego ? wiecie ? )
Przepraszam, że taki krótki post, ale ostatnio nie mam na nie pomysłów ^^
Do tego nie każdemu chce się dużo czytać.
To chyba tyle na dzisiaj *.*
Pa pa :D



                                                                      Koszulka - nie wiem, za duża xDD
Spodnie - Zara Girls
Czapka- nastolatek

7 komentarzy:

  1. Najlepsza bluuuzka ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka niesamowita ♥
    Hahah, w pierwszej chwili przestraszyłam się kiedy zobaczyłam " (...) dyskoteka (...) słoneczko ", lol.
    Miłej zabawy :)


    ZAPRASZAM NA WAŻNY POST DOT. ZMIAN NA BLOGSPOCIE, CZYLI USUNIĘCIA GOOGLE READER:
    electro-bananek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, fajnie, że podałaś adres na tinychacie do bloga :D Bo świetny jest xd Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  5. jejciu jaki świetny blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna czapa :*
    Obserwuję i liczę na rewanż :P

    OdpowiedzUsuń