niedziela, 21 kwietnia 2013

Happy Sunday ♥

Niedziela jest jednocześnie super i nie ...
Z jednej strony jutro szkoła, sprawdziany i zaczyna się tydzień pracy, a z drugiej
to nadal weekend, świeci słońce i jest wesoło ^^
Jak na razie mam do zrobienia parę rzeczy :)
Wczoraj byłam na spacerze z Matyldą, a później gadałam z nią i kolegą na skype.
Nasze świetne tematy o robaczkach xD
Jak widzicie wygląd bloga został zmieniony i nawet się z niego ciesze :P

Idealna pogoda na spacer , ciepło i lekki wietrzyk.
Idę pooglądać coś na YouTubie :)
Może zrobię sobie filmową niedzielę ?
Pomyślę, a na razie pa pa :)


10 komentarzy:

  1. Boskie zdjęcie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcie ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcie ;))
    Również obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcie, bardzo podoba mi się wygląd bloga ;)
    zapraszam do mnie : dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczna jesteś ! super wygląd bloga !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :) Oczywiście obserwuje i liczę również na obserwację :) http://xxturnmeon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny nagłówek i zdjęcie :) Obserwujemy? Ja już :D modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń