środa, 20 marca 2013

(60) HAIR - Koczek Messy Bun, wersja bez wypełniacza ♣

Dzisiaj chciałabym podzielic się z Wami ,,przepisami" na tzw.  Messy Bun jest to koczek na czubku głowy. Myślę, że ta fryzura warta jest uwagi :3
Są na niego dwa sposoby .
- bez wypełniacza
- z wypełniaczem
Obie wersje są dość łatwe ♥
Jeśli chodzi o jego wygląd na końcu, prezentuję się pięknie.

Chodzi nam dziś o pierwszy koczek :)
Chciałabym zaprezentować wszystkie te upięcia na moim blogu :>
Dziś jednak zaprezentuję tylko wersję bez wypełniacza ♣
ZACZYNAJMY ! 

Jest to dość łatwa, ale godna uwagi fryzura :)
1. Rozczesujemy włosy
2.Związujemy ją w kucyka na czubku głowy
3. Owijamy włosy wokół gumki
4.Związujemy drugą gumką
5. GOTOWE !
Do urozmaicenia koka, możemy zawiązać bandankę na głowie lub dopiąć ozdobne spinki 
Co było potrzebne ?
I.Szczotka
II.Dwie gumki do włosów - najlepiej cienkie 
Sposób z wypełniaczem już wkrótce ! ♥










11 komentarzy:

  1. często robię takiego koczka ;)
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czekamy na wersję z wypełniaczem. ;3
    http://tyskasword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najładniej wychodza takie fryzury jak nigdzie nie wychodze z domu i się nie staram :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wersję z bandamką ♥
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Często w ten sposób wiążę włosy, bardzo praktyczne i wygodne. Dodajesz częściej posty o fryzurach? :)

    Pozdrawiam i zapraszam!
    bemorehappyx.blogspot.com
    farreng.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnee . *.*
    Obserwujemy , bo ja już . : *
    Pozdrawiam Cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo praktyczne i śliczne fryzurki:)
    obserwuje i wpadnij do mnie może Ci się spodoba
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tego używam parwie codziennie :D "Tego " haha , tzn. takich koków :D Bo zapuściłam teraz dość długie włosy , a mam je baaardzo gęste i mi przeszkadzają rozpuszczone ;)

    http://tyynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bloog, na serioooo:D
    Obserwuje i licze na cb!
    http://martynkabloog.blogspot.com/
    Ps. za kom tez sie nie obraze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! :)
    obserwuje i liczę na to samo od ciebie i komentarz <3
    juleczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń