sobota, 16 marca 2013

(55) Saturday is a not lazy day for me

Tak jak w temacie - Sobota nie jest dla mnie leniwym dniem :C
Muszę nauczyć się wiersza ,,Pani Twardowska" - Adama Mickiewicza
Przepisać zeszyty, pouczyć się do sprawdzianu z historii i takie tam :C
No cóż trzeba zabierać się do pracy !
Właśnie, dlatego dzisiaj taki krótki post ...
Od rana ubrałam się, zjadłam na śniadanie płatki z mlekiem, zagryzłam bagietką czosnkową
i oglądałam Alladyna, teraz czas na trochę skype, bo nauczyłam się już 7 zwrotek wiersza .
Pa pa


9 komentarzy:

  1. Mnie nie było w szkole przez 2 tyg. i teraz muszę pisać 2 sprawdziany i 2 kartkówki ... masakra... Ja także zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam dużo nauki teraz :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam rekolekcje :)
    super zdjęcia !

    diamonds44.blogspot.com - skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia;]
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo to miełej i pracowitej soboty!!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to powodzenia, jak dobrze, że dziś weekend. A jak tam twój humor, bo mój zaskakująco dobry, to pewnie przez pogodę Fajny blog i zapraszam do mnie http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ogólnie nie lubię leniwych dni. No może nie do końca, ale nienawidzę siedzieć i nic nie robić, i ogólnie nie wykorzystywać dnia jak należy. Też mam dużo nauki, dodatkowo zaległości z choroby, więc powinnam się sprężać, ale to taakie nużące. Widać z resztą, że nie tylko ja jestem wykończona. bardzo tu fajnie, zwięzłe posty z głową, zdjęcia ładne, a wygląd bloga ciekawy. Obyś utrzymała tu taką atmosferę jak najdłużej, a sądzę, że się wybijesz. Życzę wielkich sukcesów i zapraszam do siebie.
    Serdeczne pozdrowienia.



    http://zuuza-my-memorable-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń